Okres 03.04-31.05.2023 poświęciłyśmy na zbieranie pomysłów i wspólne omówienie koncepcji naszej kampanii. Zdecydowałyśmy się na trzy rodzaje filmów:
- osobiste historie osób uczestniczących w nagraniach, dotyczące ich drogi do akceptacji swojego ciała oraz doznawanych trudności na tle zdrowia psychicznego,
- filmy powstające na bieżąco pod trendujące dźwięki na TikToku,
- autorskie filmy dotyczące ciałopozytywności, których scenariusze opracowała Natalia Olechnowicz.
Dnia 01.06.2023 wspólnie z zaproszonymi nastolatkami zrealizowałyśmy nagrania w ONEGOG Studio w Gdańsku. Efektem było 15 filmików, z czego aż 7 zostało usuniętych przez TikToka. Uzasadnieniem wycofania nagrań było naruszenie standardów społeczności i rzekome promowanie przez nas samobójstwa poprzez pokazywanie osoby z widocznymi bliznami po samookaleczaniu. Przed usunięciem filmików, TikToki zdobywały ogromne zasięgi (niektóre sięgające 100 tys. wyświetleń) i wywoływały dyskusję wśród obserwujących. Najwięcej komentarzy wywoływał filmik przedstawiający grubą nastolatkę. Ilość fatfobicznych komentarzy oraz oceniających jej stan zdrowia spowodował, że zablokowałyśmy możliwość komentowania w obawie o jej zdrowie psychiczne.
Kolejnym rezultatem kampanii była łączna liczba osób obserwujących profil SPÓJRZ NA SIEBIE – 835 osoby, wzrost o 498 osób od startu kampanii (stan na dzień 31.07.2023).