Małgorzata Sarbak – klawesynistka, fortepianistka, pedagog, na co dzień związana z warszawskim środowiskiem Lado ABC. Na swoim koncie ma pierwszą w Polsce kompletną publikację Partit klawesynowych J. S. Bacha (Lado ABC) oraz nominowaną do nagrody Fryderyk, monograficzną płytę z twórczością Pawła Szymańskiego (Bôłt Records). Dokonała światowych prapremier jego utworów (Les Poiriers en Pologne ou une Suite de Pieces Sentimentales de Clavecin faites par Mr Szymanski oraz napisanego specjalnie dla niej i jej dedykowanego Dissociative Counterpoint Disorder). Stworzyła muzykę do kilku spektakli teatralnych. Publikowała w Forum Muzykologicznym. Studiowała w Warszawie (prof. L. Kędracki, prof. W. Kłosiewicz) i Bostonie (New England Conservatory, prof. J.Gibbons), szlifowała umiejętności z tuzami klawesynu (prof. H. Dreyfus, B. van Asperen, J. Van Imerseel, K. Haugsand, J. Ogg, M. Van Delft). Jest beneficjentką stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Współpracuje z duńską flecistką Bolette Roed. Artystki najchętniej sięgają po fundamentalne dzieła barokowe i prezentują je w nowej odsłonie instrumentalnej (Sonaty na klawesyn i skrzypce, Sinfonie Bacha w tranksrypcji na klawesyn i flet prosty). Współtworzy grupę Mitch & Mitch con il loro Gruppo Etereofonico. Prowadzi klasę klawesynu w ZPSM im. F. Chopina w Warszawie. W swoich ostatnich działaniach Sarbak skupia się na twórczości F. Chopina, którego Mazurki interpretuje na niezwykle rzadkim fortepianie tangentowym, sięgając po nowe środki wyrazu i czerpiąc z unikatowych możliwości instrumentu.